2 483 ₴
Цей аромат — результат успіху вечірнього східного парфуму Crystal Noir. Він користувався успіхом і тому Versace вирішили створити денну версію, для чого запросили знаменитого Альберто Морид'яса. Цей аромат мав показати оточенню, що жінка надзвичайно багата та розкішна.
2006 року Донатилла Версаче випускає Bright Crystal — насичений яскравий аромат фруктів, нота води та база амбри. Махагоні та мускус дивовижним чином розкриваються на шкірі, доповнюючись переливами нот магнолії й півонії. Туалетна вода завоювала переваги жінок у всьому світі. Адже парфумеру вдалося втілити в парфуми всю суть «солодкого життя».
Аромат граната нагадує про легкість середземного буття, екзотичний фрукт юзу додає приємні ноти розкоші як рожевий кадилак, готовий умчить вас у країну вічного щастя, ноти лотоса народжують у уяві образи італійської моди, у якій справжні жінки не спускаються з високих підборів улюблених рожевих туфельок.
Напрямок: Квіткові
Тип аромата: Фруктові
Основні акорди: квітковий акватичний свіжий цитрусовий деревний
Основні | |
---|---|
Виробник | Art Parfum |
Країна виробник | Україна |
Вид парфумерної продукції | Масло парфумерне |
Кінцева нота | Мускус біла амбра, Махагони |
Початкова нота | Юзу, Гранат |
Нота серця | Лотос, Півонія, Магнолія |
Стать | Жіноча |
Тип аромату | Фруктові |
Користувацькі характеристики | |
Аналог аромату | Bright Crystal |
Рік створення аромату | 2006 |
Класифікація | Елітна |
Концентрація | 100 % |
Напрямок ароматів | КВІТКОВІ |
Образ | Еротичні |
Основні акорди | квітковий, водянистий, свіжий, цитрусовий, деревне |
Вживаність | День |
Сезонність | Весна |
Країна-виробник сировини | Франція |
Бренд | VERSACE |