Продавець Интернет-магазин парфюмерии розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2139 відгуків
Будь в курсе новостей магазина подпишись на канал ТЕЛЕГРАММПрисоединиться

Монобрендовая парфюмерия™ ⏰ Пн-Сб: с 9³⁰ до 17⁰⁰

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
0800 336 727
+380963932210
Киевстар
+380636453949
Лайф
+380502977444
Водафон
+380992676565
Viber

ПАРФУМ НА КОЖЕН ВИПАДОК ЧАСТИНА 1

ПАРФУМ НА КОЖЕН ВИПАДОК ЧАСТИНА 1

Аромат – це завжди певне послання, яке ми відправляємо в світ, повідомляючи про себе і про свої наміри певну інформацію. Щоб посил був почутий і правильно зрозумілий, він повинен бути не тільки приємним нам, але і доречний в запропонованих обставинах. І хоча поняття парфумерного етикету досить умовно, є закономірності та негласні правила, які роблять комунікацію з іншими людьми більш приємною, а іноді і більш ефективною.

Вибір композиції в якійсь мірі залежить від часу доби. Якщо говорити про ранок-день-вечір, то можна поєднати цю історію з «колом Майкла Едвардса», відомого парфумерного критика. Описаний ним «коло» відкривається цитрусовими нотами, потім йдуть водні та трав'яні, слідом за ними – флоральні (квіткові), переходять у спеції, які в свою чергу переростають в мох, деревні ноти.
 

В офіс

Як не дивно, але часто люди однієї професії мають загальні парфумерні вподобання. Так, молоді службовці, що тільки починають свою кар'єру, як правило, проходять на роботу, буквально благоухая свіжістю. Що цілком логічно: так вони демонструють свою енергію, готовність щось робити, сміливість і рішучість. Цитрусові, акватические і зелені ноти ідеально передають такий посил. За такими композиціями стоять ранкова пробіжка або спортивний зал, здоровий сніданок і неймовірна динаміка молодості. Менеджери вищої ланки, які досягли певних висот, воліють «багаті» аромати сандалу, палісандра, ветівера. Ці рідкісні і тому дорогі у всіх сенсах інгредієнти звучать непомітно, але впевнено, підкреслюючи професійний або соціальний статус.

Люди творчі віддають перевагу більш глибокі і складні парфуми, шлейф яких нагадує їм запах лаштунків, вінтажних костюмів, букети в гримерці. Мова йде про пудрових композиціях з нотами фіалки, ірису, тютюну, спецій... Лікарі, вчителі, вихователі традиційно віддають перевагу квіткових парфумів, як би дозволяючи собі бути жінкою, незважаючи на щоденну величезну відповідальність і постійну необхідність приймати серйозні рішення. Білі квіти, троянди, півонії, гарденія – ці милі будь дамському серцю ноти дають можливість побути слабкою і спокусливою навіть тоді, коли ти рятуєш людські життя.

Чи може аромат допомогти піднятися по кар'єрних сходах? Я б сказала, що в якійсь мірі так. Якщо ваш парфум подобається начальникові, то, можливо, він буде частіше викликати вас в кабінет і вільно чи мимоволі симпатизувати вам. Але у випадку, коли якісь ноти категорично дратують шефа, викликають головний біль, підвищують дратівливість, він, швидше за все, буде уникати особистих зустрічей, намагаючись віддалити вас (а насправді – позбутися від причини свого нездужання).

ПОГАНИЙ ТОН

Однозначно не варто «носити» в офіс занадто яскраві пронизливі аромати з такими нотами, як, наприклад, тубероза, яка взагалі в нашому кліматі дуже неоднозначна (особливо в спеку). Також не рекомендую «офісних» композиціях конвалія, бузок і навіть іноді півонія, який може звучати занадто «відверто». Це нав'язливо, відволікає і створює відчуття духоти і какофонії запахів.

В ТЕАТР

Багато жінок тримають на роботі спеціальний флакон парфумів «для вечора». Це правильно, але парфуми не повинен бути занадто сильним. Не варто забувати, що весь робочий день ви ходили на зустрічі, сиділи за комп'ютером, переживали, витрачали сили і напружувалися... Одним словом, емоції до вечора вже зовсім не на тому рівні, щоб витягнути помітний неоднозначний аромат. Крім того, композиції «на вихід» вимагають ідеальної чистоти і тіла, і одягу. А в офісі далеко не завжди є можливість освіжитися перед заходом і змінити вбрання.

Якщо ж ви йдете в театр з будинку, де цілий день накопичували позитивну енергію, збиралися не поспішаючи, із задоволенням, то можна дозволити собі практично все – в парфумерному плані, звичайно. Адже ви готувалися до цієї події, вибирали більш урочистий наряд, одягали прикраси. Безумовно, це особливий випадок, який потребує спеціальних духів. Якщо ви відкриті до будь-яких нотах, то раджу звернути увагу на спеції: ваніль, мускус, амбру. А також послухати фужерні, мшистые, смолисті аромати, які ідеально поєднуються з шикарними брошками. Адже, погодьтеся, вінтажна брошка і грейпфрут – це ж нонсенс... Якщо вже ви зробили укладку і вкрили фіолетовим лаком нігті, то хочеться додати до цього якогось п'янкого аромату: віскі, червоного вина. Нехай ось це і буде. В театр хочеться вбратися, в тому числі вбратися і духами.

ПОГАНИЙ ТОН

Є набір нот, які у деяких людей викликають задушливий ефект. Це насамперед шоколад, печиво, згущене молоко і карамель. Навіть якщо вам хочеться закутатися в шовку і хутра (апріорно задушливі ноти), то будь ласка, але не варто цього робити в місцях, де люди відчувають сильну емоцію. Там подібні аромати вбудовуються погано, особливо якщо сидять з вами в одному ряду театрали теж використовували гурманські аромати. Ще не рекомендується чоловікам в театр вибирати свіжі цитрусові аромати, так звані «аромати душа». Все, що призначене для гоління і після спорту, повинно залишатися вдома, гарний костюм і особливий вечір – привід продемонструвати хороший парфумерний смак.

Інші статті