



222 ₴
Givenchy Blue Label – це бадьорий і життєрадісний чоловічий аромат, який поєднує в собі цитрусові та деревні ноти. Верхні ноти грейпфрута, бергамоту і перцю створюють яскравий і соковитий вступ, привертаючи увагу своєю енергією. У серці композиції розкриваються вишукані ноти лаванди і кардамону, додаючи аромату глибину і пряну елегантність. Базові ноти ветивера і кедра надають аромату стійкість і м'якість, створюючи довгий і запам'ятовується шлейф. Цей аромат ідеально підходить для повсякденного використання та особливих випадків, підкреслюючи витонченість та свіжість свого власника, роблячи кожен момент незабутнім і привабливим. Blue Label прекрасно доповнює як повсякденний образ, так і вечірні вбрання, надаючи їм яскравість і живість.
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | Givenchy |
| Кінцева нота | Ветивер, Кедр |
| Початкова нота | Бергамот, Грейпфрут, Перець |
| Нота серця | Кардамон, Лаванда |
| Об`єм | 15 мл |
| Стать | Чоловіча |
| Тип аромату | Свіжі |
| Користувальницькі характеристики | |
| Аналог аромату | Givenchy, Blue Label |
| Бренд | Givenchy |
| Вибор по номеру аромата | 514 |
| Тип парфумерії | Парфумерний концентрат |
| Вид парфумерної продукції | Парфумерний концентрат |
| Інтенсивність аромату | Легкий |
| Концентрація | 100 % |
| Образ | Спортивні заходи |
| Об'єм флакона | 15 |
| Основні акорди | свіжі пряні, цитрусові, зелені, деревні, ароматичні |
| Основні групи | Фужерні аромати |
| Подарки и акции | Товари з подарунками |
| Підгрупи ароматів | Фужерні пряні |
| Презентація парфумів | 2004 |
| Застосування | Денний |
| Рейтинг аромата | 8 |
| Сезонність | Всесезонний |
| Семейство аромата | Свіжі |
| Скидка | 5 % |
| Попит парфумерії у 2024 рік | Добре |
| Стійкість аромату | Середній |
| Шлейф аромата | Легкий |