664 ₴
Givenchy Blue Label – це бадьорий і життєрадісний чоловічий аромат, який поєднує в собі цитрусові та деревні ноти. Верхні ноти грейпфрута, бергамоту і перцю створюють яскравий і соковитий вступ, привертаючи увагу своєю енергією. У серці композиції розкриваються вишукані ноти лаванди і кардамону, додаючи аромату глибину і пряну елегантність. Базові ноти ветивера і кедра надають аромату стійкість і м'якість, створюючи довгий і запам'ятовується шлейф. Цей аромат ідеально підходить для повсякденного використання та особливих випадків, підкреслюючи витонченість та свіжість свого власника, роблячи кожен момент незабутнім і привабливим. Blue Label прекрасно доповнює як повсякденний образ, так і вечірні вбрання, надаючи їм яскравість і живість.
Основні | |
---|---|
Виробник | Givenchy |
Вид парфумерної продукції | Парфуми |
Кінцева нота | Ветивер, Кедр |
Початкова нота | Грейпфрут, Бергамот, Перець |
Нота серця | Лаванда, Кардамон |
Об`єм | 50 мл |
Тип аромату | Свіжі |
Користувацькі характеристики | |
Аналог аромату | Givenchy, Blue Label |
Бренд | Givenchy |
Вибор по номеру аромата | 514 |
Тип парфумерії | Парфуми |
Інтенсивність аромату | Легкий |
Концентрація | 50 % |
Образ | Спортивні заходи |
Об'єм флакона | 50 |
Основні акорди | свіжі пряні, цитрусові, зелені, деревні, ароматичні |
Основні групи | Фужерні аромати |
Подарки и акции | Товари з подарунками |
Підгрупи ароматів | Фужерні пряні |
Стать | Чоловічий |
Презентація парфумів | 2004 |
Застосування | Денний |
Рейтинг аромата | 8 |
Сезонність | Всесезонний |
Семейство аромата | Свіжі |
Скидка | 10 % |
Попит парфумерії у 2024 рік | Добре |
Стійкість аромату | Середній |
Шлейф аромата | Легкий |