Продавець Інтернет-магазин розливної парфумерії розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2615 відгуків

ART PARFUM perfume laboratory™

+380 (96) 393-22-10

Як підібрати парфуми? Ще раз про поширені помилки

Як підібрати парфуми? Ще раз про поширені помилки

Продовжуємо розглядати найбільш поширені помилки, які допускають, вибираючи і використовуючи парфумерію.

Як же можна оцінити парфумерне засіб, який ви зібралися купувати? За різними параметрами, насамперед – за зовнішнім виглядом.

Упаковка завжди буде оформлена акуратно, незалежно від того, авторська чи це робота в «фірмовому» магазині, або власна розробка мережевої компанії. Написи надруковані чітко, розбірливо, рівно, без граматичних помилок (тут вам доведеться опанувати іноземні мови...). Приміром, по-французьки слово «парфум» пишеться так: parfum, але ні в якому разі не parfume. А по-англійськи perfume, але знову-таки не parfume. Будьте уважні!

Якщо на упаковці є «чарівні» слова «London-Paris-New York» (або щось подібне) – сміливо проходьте повз, це – фуфло.

Склад парфумерного продукту буде надрукований чітко і читаемо. Завжди буде напис «Made in» (із зазначенням країни, де зроблений продукт). Якщо парфумерія зроблена для продажу в Росії – так на упаковці має бути напис по-російськи – склад, виробник, обов'язково ТУ чи ГОСТ.

Запам'ятайте, на упаковці «справжньої» парфумерії не буде наклейок! Ні на коробочці, ні на флаконі! Всі написи наносяться друкарським способом, у тому числі і на скляні бульбашки. До речі, на денці пляшки зазвичай друкують серійний номер. Так от, і цей номер повинен бути надрукований, а не наклеєний. Єдине виключення – «номер аромату» при поширенні номерний лінії мережевими компаніями. У цьому випадку, якщо парфуми продаються анонімно, називаючись, припустимо, не «Опіум», а просто «№13», цей самий «№13» може виглядати як пластикова, ні в якому разі не паперова наклейка на денці.

Всередині коробочки повинні бути додаткові картонки для запобігання флакона від зайвого трясіння. Взагалі кажучи, коробка, як і флакон, повинна виглядати якісно і солідно. Адже ви вже навчилися відрізняти китайські дешевки від «справжніх» речей? Як ви це робите? Та Бог його знає, просто дешевку відразу видно...

До речі, коробочка, як правило, запаковується у целофан – обгортка повинна бути акуратною, не стовбурчитися, не здуватися бульбашками, без патьоків клею. Але майте на увазі, що деякі дуже солідні і дорогі марки спочатку у целофан не обертаються, тому що обгортка – не завжди показник якості.

Якщо продавець дозволяє розглянути пухирець (а якщо не дозволяє – проходьте мимо), зверніть увагу, наскільки щільно і «чітко» він закривається, наскільки без зусиль відкривається. Не злітає чи ковпачок сам по собі? Не стерлися чи написи на флаконі? Не облізла чи позолота з ковпачка? Немає тріщин?

Роздивіться флакончик на просвіт – скло повинне бути однорідним, без бульбашок, без затемнень тощо. Струсіть пляшечку – пам'ятаєте, як в радянські часи вибирали в магазині напої? Трясли пляшку догори дном і роздивлялися, не плаває що всередині. Ось і тут – будьте уважні, немає чи в ароматної рідини яких волосків, пластівців або схожою капості. Якщо є – віддайте назад і йдіть в інший магазин.

Нарешті ви зважилися спробувати парфуми (якщо не дають пробувати – йдіть в інший магазин). Знайте, нюхати ковпачки від бульбашок марно. Надушені на минулий Новий рік затерті паперові смужки теж не принесуть вам користі. Про дегустації духів я писав зовсім нещодавно – перечитайте, як треба пробувати духи. Перечитали? Ось так і робіть, не піддавайтеся на похмуру фізіономію втомленого продавця, на бурчання голодного супутника або вереск дітей, які тягнуть вас до сусідній вітрині з комп'ютерними дисками. Майте повагу до себе, і тоді вас будуть поважати інші!

Всьому свій час і місце

Це вже питання стилю. Справа в тому, що є запахи, спочатку призначені тим чи іншим віковим групам, наприклад – цукерково-нудотні дитячі «духи», фруктові і квіткові запахи юності, альдегідні аромати для старшого віку. Не слід плутати і користуватися «не своїм» запахом, не зрозуміють...

Одно і потрібно враховувати «статеву приналежність» запаху. Емансипація емансипацією, але запахи шкіри і тютюну не йдуть молодим дівчатам, а чоловік, щосили виділяє фруктові та солодкі східні аромати в нашій культурі сприймається не зовсім як чоловік.

Якщо ж ви любите економити і звикли ділити туалетну воду на двох з чоловіком, подумайте про можливості вибору парфумерії категорії «унісекс». Унісекс – термін, що позначає річ без вираженої статевої приналежності. У парфумерії так називаються парфумерні продукти, які можуть з однаковим успіхом застосовувати як жінки, так і чоловіки.

Унісекс – не така вже рідкісна річ, і в нашій культурі подібне досить поширене. Ви коли-небудь носили футболки? Ага, і зараз носите? А джинси – класичні, без гламурних новомодних наворотів? А кросівки? Цей список можна, піднатужившись, продовжити, але суть, я думаю, зрозуміла. Зараз у багатьох областях життя застосовуються речі, які однаково підходять і чоловікам, і жінкам – ось вона, можливість заощадити, купивши один флакон на двох. Тільки пам'ятайте, що витрата-то збільшиться...

При використанні парфумерії слід враховувати, чим ви займаєтеся. Деякі професії виключають парфумерію, роблячи її безглуздою з-за великої кількості сторонніх запахів, наприклад – багато сільські професії. Зізнайтеся, немає сенсу витрачати духи, вирушаючи на птахоферму – кури не оцінять...

Деякі професії несхвально ставляться до парфумерії, так як запашний працівник буде дратувати клієнтів. Приміром, дуже обережно слід застосовувати парфумерію перукарям, стоматологам, дитячим лікарям, кулінарам – взагалі, всім, хто за родом своєї діяльності близько контактує з людьми або харчовими продуктами.

Не потрібна парфумерія і там, де вона буде заважати самому працівнику, я маю на увазі такі професії, як водолаз, моряк-підводник, льотчик. Інакше: якщо хтось працює, перебуваючи постійно в тісному, закритому і погано вентильованому просторі – не даруйте йому парфуми, краще підберіть що-небудь інше...

До якісної парфумерії іноді застосовується термін «носити». Тобто духами не «душаться» – якщо це, звичайно, хороші духи, – їх «одягають» і «носять». Зрозуміли, в чому суть? А суть в тому, що є сенс підібрати парфуми для особливих випадків, для дому, для роботи, для відпочинку – приблизно так, як ви підбираєте свій гардероб.

Сприймайте парфумерію як складову свого гардеробу, свого костюма. Це потребує певних затрат часу на підбір, але натомість ви створите свій стиль.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner