Популярність ідеї відкриття парфумерного магазину з продажу наливної парфумерії в Україні зростає кожен день. По-перше, люди на Україні все частіше стали купувати аналоги наливної парфумерії.
По-друге, парфумерія, традиційно вважається одним з кращих подарунків.
Всю реалізовану парфумерію на ринку, можна розділити на чотири групи: оригінальна парфумерія, ліцензійна, наливна парфумерія і підробки. При реалізації оригінальної парфумерії, головна проблема – її висока ціна і, відповідно, орієнтація на дуже вузький сегмент споживачів. У сегменті ліцензійної парфумерії найвищий рівень конкуренції, причому більшість підприємств функціонують на ринку вже досить довгий час (понад 40% з них – мережеві).
І, нарешті, реалізація підробок чревата проблемами юридичного спрямування, хоча в останні роки цей вид бізнесу процвітає. Тому більш детально ми зупинимося на організації бізнесу в сфері продажу наливної парфумерії Refan.
Наливна парфумерія або парфуми на розлив — це один із способів продажу, що дозволяють покупцям купувати якісну парфумерію за порівняно невеликі гроші.
Головне гасло – клієнт платить тільки за аромат, а не за відомий бренд, барвисту упаковку, дизайнерський флакон і т. д. Наливні парфуми не вважаються елітними парфумами, але їх можна віднести до високоякісних версіями ароматів, відомих торгових марок схожих з оригіналами ароматів на 96%.
Відкрити магазин з наливна парфумерією можна у великому торговому центрі, або відділом в магазині косметики або навіть на ринку. Головна умова – велика прохідність людей. Для початку роботи необхідно від 2 до 5 кв. метра,стандартне обладнання: Вітрини або невеликий торговий острівець.
У кожному парфумерному магазині обсяг продажів залежить, насамперед, від персоналу. Продавець повинен вміти підібрати потрібний аромат на всі випадки життя для будь-якого клієнта.
Кроме того, учитывая специфику магазина наливной парфюмерии, нужно уметь пояснить клиенту, что это не подделка и не уценённый некачественный товар. А приемлемая цена – всего лишь следствие экономии на флаконе и упаковке.
Для привлечения клиентов можно использовать скидочные карточки, чтобы скидка напрямую зависела от суммарных затрат на покупки. Однако, учитывая особенности предлагаемого товара, данный маркетинговый ход может себя не оправдать. При грамотном выборе места размещения магазина, рентабельность в данном бизнесе может достигать 300%.
К примеру: закупка наливной парфюмерии "Refan" за 1 мл составляет 0,80- 1 грн., а реализация 1 мл на розничных точках - 2-3 грн. Прибыль посчитать не сложно! Первая закупка для успешного старта Вашего бизнеса будет составлять порядка 5-6 тыс. грн. Это 30-40 позиций самых продаваемых ароматов, а так же достаточного колл-ва флаконов и аксессуаров.
Кроме того, он располагает к построению сети, что только увеличит прибыльность бизнеса. Что же касается срока окупаемости, он редко превышает 3-6 месяцев.
Но опять же, по мнению большинства наших клиентов, максимальная эффективность достигается в случае сочетания продажи парфюмерии и косметики.
Офіційний сайт кампанії Refan (Болгарія) www.refan.com