Ніхто не очікував, що хтось ніби нас з'явиться на ринку – абсолютно нова компанія, ще й створена не парфюмерами, а ентузіастами-інноваторами. Те, що ми не є парфюмерами, дає нам багато свободи: ми створюємо абсолютно новий концепт, винаходимо нові ідеї. Ми добре знали, як влаштований ринок нішевої парфумерії і зрозуміли, що для нас не має сенсу називати себе нішею. Нішевих ароматів більше не існує. З нашим асортиментом наливної парфумерії ми можете ознайомитись на нашому сайті fragrance.
Ми голосно запустилися: з самого початку відкрили флагманський магазин на вулиці Фобур Сент-Оноре в Парижі. Так у нас з'явилася можливість запрошувати баєрів та пресу, щоб знайомити їх з ароматами і пропонувати унікальний shopping experience.
Також ми запропонували сервіс персоналізації ароматів. Сьогодні це дуже великий тренд на б'юті-ринку. Кастомізацію вже давно практикують fashion-брендів і виробники багатьох інших товарів, але в парфумерній індустрії цього явно не вистачало. Ми вирішили заповнити цю нішу: стали пропонувати високотехнологічні рішення, запросили кращих парфумерів створювати аромати і дали їм повну творчу свободу. Я люблю порівнювати EX NIHILO c Tesla – вони також, як і ми, виникли з нізвідки і зараз про них говорять усі. Нам подобаються бренди з історичним бекграундом, але ми також любимо і інновації.
Про просування бренду в инстаграме і роботі з инфлюэнсерами
Instagram дійсно важливий сьогодні для просування продукту. Багато чого змінюється завдяки соціальним мережам. Ми повинні постійно покращувати якість ведення комунікації, тому що від цього залежить і лояльність покупців, і продажу. Ми запланували активно розвивати соціальні медіа, зокрема instagram, починаючи з 2019 року.
Я вважаю, що працювати з инфлюэнсерами важливо для fashion-брендів. Завдяки їм дуже легко показати і просунути свої товари. Але в парфумерній індустрії все працює інакше і мені здається кумедним, коли відомі в Мережі дівчата розпилюють в кадрі аромат і фотографують це. Ми вважаємо за краще вирощувати лояльну аудиторію, працювати з друзями бренду – таким чином ми отримуємо органічні охоплення і живий відгук. Це працює ефективніше, ніж якби ми платили селебрітіз. Крім того, мені подобається ідея відкритості, постійного діалогу з покупцями, обміну думками з ними.
Про створення нової класики і поєднанні игредиентов
Зрозумілі для багатьох ідеї дозволяють нам відчувати себе в безпеці з точки зору бізнесу. Якщо ви любите парфумерію, зрозуміло, можуть вам подобається експериментальні дивні запахи, але ви купите такий одного разу і навряд чи повернетеся до нього знову. Ми ж створюємо нову класику.
У EX NIHILO ми використовуємо як натуральні, так і синтетичні інгредієнти. Поєднуємо абсолю троянди з Грасса, флердоранжу, мадагаскарської ванілі і австралійського сандалу з синтетичними акордами – такими, як Petalia, наприклад, використовувана в ароматі-бестселері FLEUR NARCOTIQUE. Найчастіше вони коштують набагато дорожче натуральних. Принадність синтетики в тому, що розпорошуючи аромат на шкіру, у вас навряд чи з'явиться алергія.