Продавець Інтернет-магазин розливної парфумерії розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2492 відгуків

ART PARFUM perfume laboratory™

+380 (96) 393-22-10
+380 (63) 645-39-49
Лайф
+380 (99) 267-65-65
Viber

Інтерв'ю з співзасновником EX NIHILO Бенуа Вердьє про нової парфумерної класиці та інновації

Інтерв'ю з співзасновником EX NIHILO Бенуа Вердьє про нової парфумерної класиці та інновації

Про успіх бренду і ефект раптовості

Ніхто не очікував, що хтось ніби нас з'явиться на ринку – абсолютно нова компанія, ще й створена не парфюмерами, а ентузіастами-інноваторами. Те, що ми не є парфюмерами, дає нам багато свободи: ми створюємо абсолютно новий концепт, винаходимо нові ідеї. Ми добре знали, як влаштований ринок нішевої парфумерії і зрозуміли, що для нас не має сенсу називати себе нішею. Нішевих ароматів більше не існує. З нашим асортиментом наливної парфумерії ми можете ознайомитись на нашому сайті fragrance.

Ми голосно запустилися: з самого початку відкрили флагманський магазин на вулиці Фобур Сент-Оноре в Парижі. Так у нас з'явилася можливість запрошувати баєрів та пресу, щоб знайомити їх з ароматами і пропонувати унікальний shopping experience.

Також ми запропонували сервіс персоналізації ароматів. Сьогодні це дуже великий тренд на б'юті-ринку. Кастомізацію вже давно практикують fashion-брендів і виробники багатьох інших товарів, але в парфумерній індустрії цього явно не вистачало. Ми вирішили заповнити цю нішу: стали пропонувати високотехнологічні рішення, запросили кращих парфумерів створювати аромати і дали їм повну творчу свободу. Я люблю порівнювати EX NIHILO c Tesla – вони також, як і ми, виникли з нізвідки і зараз про них говорять усі. Нам подобаються бренди з історичним бекграундом, але ми також любимо і інновації.

Про просування бренду в инстаграме і роботі з инфлюэнсерами 

Instagram дійсно важливий сьогодні для просування продукту. Багато чого змінюється завдяки соціальним мережам. Ми повинні постійно покращувати якість ведення комунікації, тому що від цього залежить і лояльність покупців, і продажу. Ми запланували активно розвивати соціальні медіа, зокрема instagram, починаючи з 2019 року.

Я вважаю, що працювати з инфлюэнсерами важливо для fashion-брендів. Завдяки їм дуже легко показати і просунути свої товари. Але в парфумерній індустрії все працює інакше і мені здається кумедним, коли відомі в Мережі дівчата розпилюють в кадрі аромат і фотографують це. Ми вважаємо за краще вирощувати лояльну аудиторію, працювати з друзями бренду – таким чином ми отримуємо органічні охоплення і живий відгук. Це працює ефективніше, ніж якби ми платили селебрітіз. Крім того, мені подобається ідея відкритості, постійного діалогу з покупцями, обміну думками з ними.

Про створення нової класики і поєднанні игредиентов

Зрозумілі для багатьох ідеї дозволяють нам відчувати себе в безпеці з точки зору бізнесу. Якщо ви любите парфумерію, зрозуміло, можуть вам подобається експериментальні дивні запахи, але ви купите такий одного разу і навряд чи повернетеся до нього знову. Ми ж створюємо нову класику.

У EX NIHILO ми використовуємо як натуральні, так і синтетичні інгредієнти. Поєднуємо абсолю троянди з Грасса, флердоранжу, мадагаскарської ванілі і австралійського сандалу з синтетичними акордами – такими, як Petalia, наприклад, використовувана в ароматі-бестселері FLEUR NARCOTIQUE. Найчастіше вони коштують набагато дорожче натуральних. Принадність синтетики в тому, що розпорошуючи аромат на шкіру, у вас навряд чи з'явиться алергія.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner