Найвідоміший з-за свого фірмового одеколону (Colonia), вперше представлений в 1916 році, італійська лінія Acqua di Parma також виробляє декілька інших ароматів і безліч продуктів для ванни, тіла і домашніх ароматів.
У 1994 році три італійських бізнесмена придбали Acqua di Parma, відновили аромат Colonia в міжнародному дистрибуції і почали розширювати лінійку продуктів компанії. Парфумерний бізнес Acqua di Parma тепер належить більшості Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH).
Не менш цікавий і 2007 рік. З'являється на радість споживачам, а саме чоловікам, чарівний аромат Colonia Intensa. Такий теплий і свіжий, пряний деревний. Творцями розкоші були Альберто Мориллас і Francois Demachy. Починається твір з благозвучного співдружності кардамону, імбиру, і цитрусових компонентів, потім нейроли, кедр і полину ініціативу підхоплюють, в базі домінує шкіра, бензоїну і мускус. У цей же період товари фірми з'являються в спа-салонах світової мережі розкішних, елітних готелів Хілтон.
2008 р. так само багатий на події. В асортименті з'являється ексклюзивна версія уходових косметики Blu Mediterraneo Italian Resort і відкривається салон для косметичних процедур на райському острові Сардинія.
Характерні особливості бренду
Італійські майстри завжди славилися особливим підходом до деталей, тому товари просто створені для задоволення.
Наступним шедевром марки є оновлений Colonia Pura. Він цитрусовий, свіжий і солодкий одночасно. В ньому переплітається яскравість апельсина і соковитість бергамоту, озонові нотки тільки підсилюють перше враження від зустрічі. Далі грають акорди коріандру, нарциса і жасмину, а завершують картину кедр, мускус, пачулі. Енергія слід пліч-о-пліч з гармонією, динамікою, натхненням і позитивними емоціями. Крім самого одеколону, запах можна придбати в форматі гелю для прийняття душу, бальзаму після гоління, продовживши собі задоволення від вишуканого парфуму. Не тільки пахощі викликає захват, дуже важливий екологічний аспект лінійки. Легко знімний дозатор дозволяє повторно використовувати скло флакона для подальшої переробки. Краса і турбота про навколишній світ — девіз, якого неухильно підпорядковується Acqua di Parma.
У середземноморської лінійці представлені лосьйони для догляду за покривами тіла, крему для рук, бальзами для губ. Всі продукти мають легку, ніжну текстуру, яка відмінно вбирається, чудово пахне. При цьому вироби доглядають за шкірними покривами, зберігаючи водний баланс, розгладжуючи шкіру, насичує енергією.
Втіливши кращі італійські традиції з незаперечним якістю, бренд Acqua di Parma крокує в ногу з часом, балуючи споживачів вишуканими, чудовими продуктами.