В 1946 году Maison Nina Ricci создал свои первые духи, Coeur Joie, а затем символический L'Air du Temps, который воплотил безвременность Дома в течение 70 лет.
Начиная с 2006 года, культовая линия Les Belles de Nina по-прежнему встречает большой успех среди тысячелетий со всего мира. Стремление к женственности, озорной и заманчивой, как запретный плод. Женщина в процессе создания.
В ароматі, як і в моді, Ніна Річчі досліджує багато аспектів жіночності. Вона сублімує кожну хвилину жіночого життя поезією і емоціями.
У 1998 році PUIG придбав лейбл, який має намір увічнити спадщина і розвинути потенціал цього видатного Maison.
З кожним сезоном Maison Nina Ricci розвиває своє бачення основ сучасного гардероба одягу, прикрас, аксесуарів, що відображають певну ідею доступною розкоші à la française (у французькому стилі) .
Ніна Річчі досліджує багато аспектів жіночності.