Продавець Интернет-магазин парфюмерии розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2139 відгуків
Будь в курсе новостей магазина подпишись на канал ТЕЛЕГРАММПрисоединиться

Монобрендовая парфюмерия™ ⏰ Пн-Сб: с 9³⁰ до 17⁰⁰

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
0800 336 727
+380963932210
Киевстар
+380636453949
Лайф
+380502977444
Водафон
+380992676565
Viber

ИСТОРИЯ БРЕНДА: NINA RICCI

ИСТОРИЯ БРЕНДА: NINA RICCI

​Нина Риччи была основана Робертом Риччи в 1932 году в качестве подарка его талантливой матери-дизайнеру Нине.

В 1946 году Maison Nina Ricci создал свои первые духи, Coeur Joie, а затем символический L'Air du Temps, который воплотил безвременность Дома в течение 70 лет.

Начиная с 2006 года, культовая линия Les Belles de Nina по-прежнему встречает большой успех среди тысячелетий со всего мира. Стремление к женственности, озорной и заманчивой, как запретный плод. Женщина в процессе создания.

В ароматі, як і в моді, Ніна Річчі досліджує багато аспектів жіночності. Вона сублімує кожну хвилину жіночого життя поезією і емоціями.

У 1998 році PUIG придбав лейбл, який має намір увічнити спадщина і розвинути потенціал цього видатного Maison.

З кожним сезоном Maison Nina Ricci розвиває своє бачення основ сучасного гардероба одягу, прикрас, аксесуарів, що відображають певну ідею доступною розкоші à la française (у французькому стилі) .

Ніна Річчі досліджує багато аспектів жіночності.

Інші статті