Продавець Интернет-магазин парфюмерии розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2139 відгуків
Будь в курсе новостей магазина подпишись на канал ТЕЛЕГРАММПрисоединиться

Монобрендовая парфюмерия™ ⏰ Пн-Сб: с 9³⁰ до 17⁰⁰

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
0800 336 727
+380963932210
Киевстар
+380636453949
Лайф
+380502977444
Водафон
+380992676565
Viber

Історія парфумерного бренду: PACO RABANNE

Історія парфумерного бренду: PACO RABANNE

В той день в 1966 році, коли іспанський дизайнер Пако Рабанн відправив «непристосовані сукні» на подіуми в Парижі, несподівано стало можливе, щоб модна жінка відмовилася від шовку та атласу і обрала одяг з металу або пластику.

Та ж бунтівна естетика вбирає парфуми Пако Рабанна, розроблені в партнерстві з PUIG.

Випущений у 1969 році його перший жіночний аромат, Calandre (французька для «автомобільної решітки») побудований навколо сміливою і дивовижною квіткової / металевої ноти. У 1973 році PUIG і Рабанн зробили революцію в чоловічій категорії з Пако Рабанном Pour Homme. З усім асортиментом від Paco Rabanne.

Пако Рабанн пішов зі сцени, а PUIG, тепер власник відділів моди і ароматів у будинку, приступив до створення і випуску серії ароматів блокбастера, починаючи з франшизи XS, у Вашій особі ода сексу та рок-н-ролу.. Цей глобальний успіх був пізніше відтворено 1 мільйоном і Lady Million Invictus і Olympéa.

З призначенням у 2013 році Жюльєна Доссена в якості художнього керівника для жіночій лінії,повсякденному лінії, мода повернулася до Пако Рабанну. «Це дійсно свобода, притаманна бренду, яку я хочу висловити, - каже Жюльєн Доссена, віддаючи шану засновнику Будинку. «Моя мета - повернути Пако Рабанна на карту моди».

Інші статті