Та ж бунтівна естетика вбирає парфуми Пако Рабанна, розроблені в партнерстві з PUIG.
Випущений у 1969 році його перший жіночний аромат, Calandre (французька для «автомобільної решітки») побудований навколо сміливою і дивовижною квіткової / металевої ноти. У 1973 році PUIG і Рабанн зробили революцію в чоловічій категорії з Пако Рабанном Pour Homme. З усім асортиментом від Paco Rabanne.
Пако Рабанн пішов зі сцени, а PUIG, тепер власник відділів моди і ароматів у будинку, приступив до створення і випуску серії ароматів блокбастера, починаючи з франшизи XS, у Вашій особі ода сексу та рок-н-ролу.. Цей глобальний успіх був пізніше відтворено 1 мільйоном і Lady Million Invictus і Olympéa.
З призначенням у 2013 році Жюльєна Доссена в якості художнього керівника для жіночій лінії,повсякденному лінії, мода повернулася до Пако Рабанну. «Це дійсно свобода, притаманна бренду, яку я хочу висловити, - каже Жюльєн Доссена, віддаючи шану засновнику Будинку. «Моя мета - повернути Пако Рабанна на карту моди».