Натхненні панками, бурлесками, богинями екрану, представниками підлоги, фетишистами і субкультурами кожної смуги, колекції Готьє викликало шок у глядачів, але бездоганне майстерність його одягу викликало захоплення і повагу.
Це пояснюється тим, що його підривна чутливість поєднується з вищою талантом до скорочення і пошиття.
Після багаторічних успіхів у моді Жан Поль Готьє перевів свою унікальну всесвіт у знакові аромати.
У 2011 році PUIG придбав мажоритарний пакет в модному бізнесі Жана Поля Готьє, а підрозділ парфумерії було інтегровано в 2016 році. У партнерстві з дизайнером PUIG знову вливає бренд з унікальною провокаційною, грайливою ДНК Готьє. Свідчить про перезавантаження світів Classique і Le Mâle - все ще на десятці кращих міжнародних ринків через 20 років після запуску. Puig переосмислив ідеї найбільш продаваних ароматів, завдяки об'єктиву екстравагантного творчості дизайнера.
PUIG подвоїв образ Жана Поля Готьє як жахливий де-ла-режим зі Скандалом (2017), ефектно сексуальний аромат для розкутої жінки. У більш ранніх його флаконах з туловищными пляшками від Готьє, флакон для Скандалу увінчаний ногами на шпильках. Знак того часу: з PUIG Жан Поль Готьє відкриває для свого бренду гарячу нову главу.